Pytanie

Osoby obserwujące: 4
3
6a596e3b36cf5ae6eb82d278be72ee32?default=https%3a%2f%2fassets.zendesk.com%2fimages%2fframe_user

Częściowa zapłata za fakturę VAT

Może to z powodu globalnego kryzysu, ale w naszej firmie dość powszechną praktyką klientów jest realizowanie częściowych płatności za wystawione faktury. Jak wszyscy, my również wolimy, aby płatność była realizowana na czas i w pełnej kwocie, ale z drugiej strony "lepszy wróbel w garści niż gołąb na dachu". Tak czy owa operację należy jakoś odnotować, by móc ją (i klienta) kontrolować w przyszłości. W tej kwestii inFakt nam nie pomaga - brak możliwości odnotowania takiej (częściowej) płatności, zmusza nas do szukania innych, mniej wysublimowanych metod typu zeszyt ;)

Klient

Zaloguj się, aby dodać odpowiedź.

9 odpowiedzi

0
798c9d70511abd1d4aaf291782451188?default=https%3a%2f%2fassets.zendesk.com%2fimages%2fframe_user

Jestem przekonany, że CZĘŚCIOWE ROZLICZENIA faktur były by bardzo pomocną funkcją aplikacji.

Marcin G.
0
Magdalena_ziobrowska

Witam serdecznie, 

Weźmiemy tą sugestię pod uwagę podczas planowania dalszego rozwoju aplikacji.

Pozdrawiam

Magdalena Ziobrowska
0
798c9d70511abd1d4aaf291782451188?default=https%3a%2f%2fassets.zendesk.com%2fimages%2fframe_user

Właśnie teraz mi takiej funkcji bardzo brakuje. Mam kilka faktur częściowo opłaconych. Chciałbym umieścić informację o tym, że zostały częściowo opłacone, wpisać kwotę datę wpływu pieniędzy. W powiadomieniu do kontrahenta wysłać informację o brakującej kwocie do zapłaty, kwocie i dacie ostatniego wpływu.

W chwili obecnej wszystkie faktury mają status niezapłaconych aby się nie pogubić w późniejszych rozliczeniach.

Tego mi brakuje.

Pozdrawiam

MG

Marcin G.
0
798c9d70511abd1d4aaf291782451188?default=https%3a%2f%2fassets.zendesk.com%2fimages%2fframe_user

No i jeszcze jedno.... zauważyłem, że gdy fakturę oznaczę jako ZAPŁACONA i wejdę w jej szczegóły to nadal widnieje informacja:

Zapłacono: 0.00 PLN

Czy nie powinno być tak, że wtedy powinna być informacja o tym, że kwota X została wpłacona i powinno być Zapłacono: X PLN?

Marcin G.
0
I-006

Panie Marcinie,

opcja "oznacz jako zapłaconą" służy Panu wyłącznie dla celów informacyjnych. Kiedy wystawiamy fakturę dla Klienta i dajemy na niej informację, że zapłacono: 0.00 zł to kiedy Klient ureguluje należność  nie możemy zmieniać tej informacji na fakturze. Faktura jest potwierdzeniem transakcji w momencie jej zawarcia. Oznaczenie jako zapłacona, tak jak pisałam wcześniej jest tylko informacją dla Pana.

Magdalena Borek
0
798c9d70511abd1d4aaf291782451188?default=https%3a%2f%2fassets.zendesk.com%2fimages%2fframe_user

Witam,

Moje pytanie nie zostało poprawnie zrozumiane... być może to ja zbyt zawile napisałem.

Chodzi o to, że powinna być opcja ZAPŁACONA z możliwością zaznaczenia takich danych jak: data zapłaty (czy była w terminie), w przypadku gdy nie wpłynęła cała kwota możliwość oznaczenia faktury jako CZĘŚCIOWO ZAPŁACONA z informacją o dacie wpłaty oraz jej wysokości.

Pozdrawiam

MG

Marcin G.
0
I-006

Panie Marcinie,

moja wcześniejsza wypowiedź odnosiła się do drugiej kwestii poruszanej, przez Pana, czyli tego, że na fakturze nie możemy zmienić informacji **zapłacono 0.00. ** Natomiast jeśli chodzi o informacje dotyczące częściowej zapłaty to Państwa sugestie zostały już przekazane do osób zajmujących się rozwojem aplikacji. 

Magdalena Borek
0
2b217ae1f7dc9266007354334e9086cc?default=https%3a%2f%2fassets.zendesk.com%2fimages%2fframe_user

Witam,

Czy będą podjęte pracę w kierunku dodania takiej funkcjonalności?

Pozdrawiam

KB

Konrad B.
0
Fafd8473992269c047bd745b7751f0c7?default=https%3a%2f%2fassets.zendesk.com%2fimages%2fframe_user

Abym mógł w pełni korzystać z in fakt dla mnie jest to warunek konieczny aby móc zapanować nad wpłatami klientów i terminami płatności wraz z upomnieniami itp.

bez tej funkcji niestety mogę tylko wypisywać część fv w dziale gdzie nie mamy problemów z płatnościami.

Mariusz