Jeżeli przy rejestracji pojawi się komunikat "NIP który chcesz użyć jest już wykorzystywany na innym koncie", to znaczy, że NIP został już kiedyś wprowadzony na konto założone w naszym serwisie. Konto to najczęściej zarejestrował właściciel danego numeru NIP w celu przetestowania aplikacji a następnie o tym teście zapomniał.
Jeśli właściciel numeru NIP pamięta dane do logowania do starego konta prośba o zalogowanie i usunięcie numeru NIP na starym koncie lub rozpoczęcie prowadzenia księgowości na tym starym koncie, na którym podany jest już numer NIP.
Jeśli właściciel numeru NIP nie pamięta danych do logowania do starego konta prosimy o kontakt z Działem Obsługi Przedsiębiorcy i Księgowego.
Po podaniu numeru NIP, księgowy będzie mógł zweryfikować, do którego konta jest on przypisany. Następnie pracownik poinformuje o dalszych krokach.
Komentarze
Komentarze: 2
co zrobić jeśli usunąłem konto testowe, ale nie mogę założyć nowego z numerem NIP?
Dzień dobry,
Panie Ivanie, proszę o kontakt z naszym wsparciem telefonicznie, mailowo lub poprzez czat. Pomożemy w uzupełnieniu NIP na koncie.
Pozdrawiam
Zaloguj się, aby dodać komentarz.