Klient, korzystający z usługi Programu do Księgowości lub Programu do Fakturowania, który podejmie decyzję o rezygnacji z usługi nie ma obowiązku składać pisemnego wypowiedzenia. W takiej sytuacji nie dokonuje po prostu płatności za abonament na kolejne 12 miesięcy. Nie ma możliwości zrezygnowania z usługi w trakcie trwania abonamentu.
W momencie, gdy abonament wygaśnie Klient będzie miał dostęp jedynie do zakładki Przychody, w której widoczne będą faktury o statusie wydrukowano, wysłano lub zapłacono. Będzie możliwość podglądu tych dokumentów oraz ich pobrania. Pozostałe opcje i zakładki będą niedostępne.
Nie będzie możliwości wystawiania nowych faktur przychodowych i dodawania kosztów.
Na tym koncie nie będzie możliwości przejścia na wersję testową / darmową.
Komentarze
Komentarze: 0
Zaloguj się, aby dodać komentarz.