W przypadku, gdy dana transakcja obejmuje więcej niż jedną zaliczkę - każdą kolejną fakturę zaliczkową wystawiamy z poziomu poprzedniej wystawionej już faktury zaliczkowej. Tylko wtedy faktura rozliczeniowa będzie zawierała informacje o wszystkich wpłaconych zaliczkach.
Jeżeli po wejściu w pierwszą fakturę zaliczkową nie ma po prawej stronie opcji "Wystaw kolejną zaliczkę" to znaczy, że na poprzednim dokumencie przewidywana wartość zamówienia równa jest kwocie wpłaconej zaliczki. W takim wypadku mamy już tylko opcję wystawienia faktury rozliczeniowej, gdyż aplikacja przyjmuje, że należność została uregulowana w całości.
Jeżeli natomiast przewidywana wartość zamówienia na pierwszej zaliczce jest wyższa od kwoty wpłaconej zaliczki, to wówczas wchodząc w pierwszą fakturę zaliczkową będzie możliwość wystawienia kolejnej.
Komentarze
Komentarze: 0
Zaloguj się, aby dodać komentarz.