W sytuacji, kiedy zmienia się typ prowadzenia działalności z podatnika zwolnionego z VAT na czynnego podatnika VAT (lub na odwrót) konieczne jest założenie nowego konta. Aplikacja nie przewiduje zmiany ustawień w tej kwestii.
Kroki jakie należy poczynić przy przejściu ze sprzedaży zwolnionej na opodatkowaną:
- Klient powinien założyć nowe konto w aplikacji na nowy adres e-mail, który nie jest jeszcze wykorzystywany w aplikacji.
- Następnie klient kontaktuje się z Działem Obsługi Przedsiębiorcy i Księgowego i podaje adres e-mail, na który założył nowe konto. Księgowy dokonuje wówczas przeniesienia abonamentu ze starego konta na nowe konto.
- Kolejnym krokiem jest przeniesienie przez klienta danych ze starego konta na nowe konto. Kwestia ta dotyczy przeniesienia środków trwałych, danych z ostatniej KPiR oraz informacji dotyczących ostatniej deklaracji PIT i VAT.
- Ostatnim już krokiem jest pobranie wszystkich dokumentów ze starego konta, ponieważ po wygaśnięciu abonamentu nie będzie ono już aktywne.
Komentarze
Komentarze: 0
Zaloguj się, aby dodać komentarz.