Oświadczenie o usunięciu faktur może być przydatne, gdy w aplikacji zostanie wystawiony i wydrukowany dokument testowy (taka faktura oczywiście nie może zostać przekazana do kontrahenta i dokumentować faktycznej transakcji), który przez nieuwagę nie został usunięty.
Automatyczna numeracja przyporządkowuje następnej fakturze dokumentującej faktyczne zdarzenie gospodarcze (wystawianej w aplikacji) kolejny numer. Oznacza to, że numer przyporządkowany fakturze testowej jest pomijany w numeracji faktur dokumentujących faktyczne zamówienia i przekazanych do kontrahentów.
Instrukcja wypełnienia
W lewym górnym rogu uzupełniamy miejscowość i bieżącą datę. Po prawej stronie oświadczenia wpisujemy dane firmy. Następnie określany numer faktury, który został pominięty w numeracji i podpisujemy się.
Tak sporządzone oświadczenie drukujemy i przechowujemy w dokumentacji księgowej.
Wzór oświadczenia o usunięciu faktur w załączniku.
Komentarze
Komentarze: 0
Zaloguj się, aby dodać komentarz.