Możliwość opłacania kosztów dostępna jest na chwilę obecną dla Klientów Programu do Księgowości. Dla Klientów Ogólnopolskiego Biura Rachunkowego opcja ta będzie dostępna już wkrótce.
Aby móc opłacić wybrany koszt, należy dodać nowy koszt (dokument: Faktura VAT) a następnie będąc na jego detalu, kliknąć w menu z prawej strony i wybrać opcję Zapłać teraz z inFakt.
Po kliknięciu nastąpi przekierowanie na bramkę do płatności. Po wybraniu opcji płatności i zrealizowaniu przelewu oraz po odnotowaniu wpłaty, koszt zostanie automatycznie oznaczony jako Zapłacony.
Aby móc opłacić koszt, musi on spełniać następujące warunki:
- Typ dokumentu – Faktura VAT
- Waluta w PLN
- Sprzedawca musi mieć podany numer konta bankowego
Komentarze
Komentarze: 0
Zaloguj się, aby dodać komentarz.