Do wyposażenia firmy przedsiębiorca może zaliczyć przedmioty, których wartość początkowa przekracza 1 500 zł, ale wynosi mniej niż 10 000 zł, a potencjalny okres użytkowania nie przekracza 1 roku.
W aplikacji inFakt składniki majątku, które już posiadamy możemy dodać do wyposażenia poprzez zakładkę Koszty -> Wyposażenie -> Dodaj wyposażenie.
Następnie w sekcji "Forma nabycia" wybieramy "Aktualnie posiadam" oraz podajemy nazwę wyposażenia. Kolejnym krokiem jest wpisanie rodzaju dokumentu na podstawie którego dodajemy wyposażenie do majątku firmy, podanie jego nr oraz uzupełnienie wartości początkowej naszego wyposażenia. Dalej uzupełniamy wszystkie daty i zapisujemy.
WAŻNE!
Poprzez tę opcję dodajemy wyposażenie, które obecnie wprowadzamy do działalności gospodarczej. Nie stosujemy tej opcji do dodawania wyposażenia, które zostało już wcześniej wprowadzone do kosztów.
Komentarze
Komentarze: 0
Zaloguj się, aby dodać komentarz.