Zmiany od 1 stycznia 2020 roku:
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Do wyposażenia firmy przedsiębiorca może zaliczyć przedmioty, których wartość początkowa przekracza 1 500 zł, ale wynosi mniej niż 10 000 zł, a potencjalny okres użytkowania nie przekracza 1 roku.
W aplikacji inFakt zakup wyposażenia na podstawie faktury możemy dodać poprzez zakładkę Koszty -> Wyposażenie -> Dodaj wyposażenie.
Następnie w sekcji "Forma nabycia" wybieramy "Nowy zakup" oraz podajemy nazwę wyposażenia. Kolejnym krokiem jest wybór rodzaju dokumentu, podanie jego nr oraz uzupełnienie danych dotyczących sprzedawcy. Dalej uzupełniamy wszystkie daty oraz wpisujemy wartości dotyczącego naszego wyposażenia. Ostatni krokiem jest zapisanie wyposażenia.
WAŻNE!
Poprzez tę opcję dodajemy nowe wyposażenie, które obecnie zakupiliśmy. Nie stosujemy tej opcji do dodawania wyposażenia, które zostało już wcześniej wprowadzone do kosztów.
Komentarze
Komentarze: 0
Zaloguj się, aby dodać komentarz.