Jeśli chcemy odnaleźć konkretną fakturę możemy wpisać w wyszukiwarce jej numer, nazwę klienta lub usługi. Narzędzie dostępne jest po kliknięciu w symbol lupy w prawym górnym rogu aplikacji.
Jeśli w wynikach wyszukiwania nie ma faktury może to oznaczać, że została ona usunięta z systemu. W takiej sytuacji zalecamy weryfikację historii aktywności na koncie.
Na głównym ekranie w zakładce Przychody wyświetlane są tylko ostatnio wystawione faktury.
Aby wyświetlić wszystkie faktury należy wybrać odpowiedni nagłówek: "Szkice faktur", "Faktury z przekroczonym terminem płatności", "Faktury do zapłaty" bądź "Faktury zapłacone". Po kliknięciu w konkretny nagłówek wyświetlą się faktury danego typu. W prawym górnym rogu można wybrać ilość wyświetlanych na jednej stronie faktur (10, 25, 50, 75 bądź 100 faktur).
Komentarze
Komentarze: 0
Zaloguj się, aby dodać komentarz.