W sytuacji, gdy klient nie pamięta swoich danych do logowania (adresu e-mail lub nazwy użytkownika) możliwa jest zmiana tych danych przez pracownika inFakt.
W ten sam sposób możliwe będzie również usunięcie konta na zlecenie użytkownika.
Aby zlecić zmianę adresu e-mail/usunięcie konta pracownikowi inFakt, konieczne będzie wykonanie przelewu w wysokości 1 zł. Przelew musi być wykonany z konta bankowego założonego na takie same dane, jak dane znajdujące się na koncie w aplikacji inFakt.
Wykonanie tego przelewu ma na celu potwierdzenia danych - pracownik inFakt będzie miał pewność, że prośba o usunięcie konta/zmianę adresu e-mail jest zlecona przez osobę uprawnioną do podejmowania decyzji w firmie.
Dane do przelewu:
Nazw odbiorcy: inFakt Sp. z o.o.
Adres odbiorcy: ul. Szlak 49, 31-153 Kraków
Tytuł przelewu: ID, NIP, adres e-mail na który założone jest konto w aplikacji inFakt
Numer rachunku: 04 2490 0005 0000 4600 4712 3730
W momencie otrzymania przelewu zmienimy adres e-mail lub usuniemy konto, a następnie prześlemy potwierdzenie dokonania zmian na adres e-mail.
Przelew zostanie zwrócony do 7 dni.
Komentarze
Komentarze: 0
Zaloguj się, aby dodać komentarz.