Jak zdezintegrować swoje konto z kontem Santander Bank?

Obserwuj

Komentarze

Komentarze: 2

  • Avatar
    Marcin Kroszel

    Trochę jestem zawiedziony tą integracją. Tak naprawdę ona tylko utrudnia codzienne użytkowanie konta w InFakcie.

    Sposób logowania do aplikacji inFakt staje sie utrudniony ponieważ:

    1. trzeba się zalogować do banku,
    2. następnie przejść na konto firmowe (w moim przypadku ponieważ konto prywatne i firmowe mam połączone),
    3. następnie przejść do eUsług,
    4. następnie musimy wejść w Usługi księgowe,
    5. następnie kliknąć przycisk, że chcemy wejść do apki Infakt.

    Bardzo długa droga. W koncie nie zintegrowanym google zapmiętuję haslo, klikamy raz i gotowe. 

    Co więcej, integracja nie wnosi żadnych dodatkowych fukncjonalności czy też usprawnień. Zmienia się po prostu szata graficzna programu. 

    Ostatnia rzecz, wylogowuje nas z aplikacji mobilnej, możemy się tam dostać tylko przez aplikację Santandera.

    Właśnie zdezintegrowałem konto i będę używać go w klasyczny sposób.

    1
    Czynności dotyczące komentarzy Łącze bezpośrednie
  • Avatar
    Krzysztof Pasterz

    Zgadzam się z przedmówcą, integracja z Santanderem nie była trafionym pomysłem, zwłaszcza że sporo nowych funkcjonalności (np. cała zakładka "finanse") była dostępna tylko w niepołączonej wersji.

    Na plus zdecydowanie możliwość przeprowadzenia procesu rozłączenia samodzielnie. Trochę się bałem o swoje dane i ustawienia, ale wszystko przeszło bez problemu.

    No i teraz wreszcie mam podgląd do stanu konta w Santander :) Jest to trochę ironiczne, że integracja z Santanderem tego nie miała.

    Myślę, że inFakt powinien wysłać mailowo info dla pozostałych w Santanderze co tracą i jak przeprowadzić proces rozłączenia. Ja znalazłem grzebiąc w ustawieniach, a dopiero później odnalazłem ten wątek.

    0
    Czynności dotyczące komentarzy Łącze bezpośrednie

Zaloguj się, aby dodać komentarz.