W celu dokonania dezintegracji należy się zalogować do swojej bankowości internetowej, a następnie przejść do zakładki eKsięgowość i wybrać opcję Przejdź do inFakt.
Po zalogowaniu w prawym górnym rogu klikamy na adres e-mail/nazwę użytkownika, wybieramy Ustawienia -> sekcja Dodatki: Santander.
Następnie wybieramy opcję Edytuj -> zaznaczamy checkbox "Tak, chcę rozłączyć konto" i klikamy rozłącz konto. Autoryzacji dokonujemy narzędziem wybranym w banku. Na zakończenie potwierdzamy.
Opcaj ta: Przerywa udział w promocji Santander 50%
Użytkownik traci zniżka dla nowych klientów inFakt, którzy przyszli z banku (15% maks 30zł)
Użytkownik dostanie maila do ustawienia hasła, po ustawieniu hasła będzie mógł logować się przez nasza stronę
Komentarze
Komentarze: 1
Trochę jestem zawiedziony tą integracją. Tak naprawdę ona tylko utrudnia codzienne użytkowanie konta w InFakcie.
Sposób logowania do aplikacji inFakt staje sie utrudniony ponieważ:
Bardzo długa droga. W koncie nie zintegrowanym google zapmiętuję haslo, klikamy raz i gotowe.
Co więcej, integracja nie wnosi żadnych dodatkowych fukncjonalności czy też usprawnień. Zmienia się po prostu szata graficzna programu.
Ostatnia rzecz, wylogowuje nas z aplikacji mobilnej, możemy się tam dostać tylko przez aplikację Santandera.
Właśnie zdezintegrowałem konto i będę używać go w klasyczny sposób.
Zaloguj się, aby dodać komentarz.