W momencie zmiany statusu podatnika VAT ze "zwolnionego" na "czynnego" podatnika VAT w związku na przekroczenie limitu, lub podjęcia działań przy sprzedaży która wymaga bycia czynnym podatnikiem VAT należy dokonać w aplikacji pewnych zmian.
Aplikacja nie przewiduje zmiany ustawień i na jednym koncie nie można prowadzić zarówno sprzedaży opodatkowanej jak i zwolnionej. Dlatego należy założyć nowe konto (UWAGA: na nowy adres mailowy! gdyż w system nie pozwoli założyć drugiego konta na ten sam adres e-mail ) przez link: https://www.infakt.pl/program-do-ksiegowosci.
Po założeniu konta prosimy o kontakt z działem obsługi przedsiębiorcy na czacie, mailowo : info@infakt.pl lub pod numerem telefonu 22 307 19 18. nasi pracownicy umożliwią uzupełnienie danych księgowych na koncie oraz przeniosą abonament na nowe konto.
Dane księgowe na poprzednim koncie są przechowywane do momentu kiedy nie zdecydujesz się na usunięcie konta. Zawsze możesz poprosić o dostęp do nieaktywnego już konta, by pobrać niezbędne dokumentu.
Komentarze
Komentarze: 0
Zaloguj się, aby dodać komentarz.