Czym są opisy kosztów?

Udzielono odpowiedzi

Komentarze

Komentarze: 1

  • Avatar
    Diana Szyper

    Witam,

    opisy kosztów mają pomóc w posegregowaniu poszczególnych zakupów na zakup towarów handlowych, koszty firmy, opłaty za media czy pozostałe koszty. Podział ten związany jest z obowiązkiem umieszczania zakupu towarów handlowych, kosztów ubocznych powiązanych z tym zakupem oraz pozostałych kosztów w różnych pozycjach podatkowej księgi przychodów i rozchodów. Wydzielenie w odrębnej grupie opłat za media związane jest z koniecznością odliczania VAT od tych zakupów zgodnie z terminem płatności faktury.

    Jeżeli na fakturze widnieje kilka pozycji, to wystarczy wprowadzić fakturę sumarycznie określając dla wszystkich pozycji ogólny opis kosztu np. zakup materiałów biurowych, zakup artykułów do produkcji, opłata za telefon itp.

    0
    Czynności dotyczące komentarzy Łącze bezpośrednie

Zaloguj się, aby dodać komentarz.