Czas na nowe API?

Udzielono odpowiedzi

Komentarze

Komentarze: 6

  • Avatar
    Magdalena Borek

    Witam,

    dziękujemy za sugestie dotyczące funkcjonalności API. Wszelkie uwagi, które Państwo nadsyłają, są na bieżąco analizowane, a te na które jest największe zapotrzebowanie zostaną wprowadzone poprzez aktualizację  API 2. 

  • Bardzo dziękuję za odpowiedź. Jednak bez podania terminu jest ona dla mnie bezużyteczna. Pkt. 3-5 są właściwie kluczowe z punktu widzenia profesjonalnego wykorzystania API. 

     

    Pozdrawiam

    Marek 

  • Avatar
    Wiktor Sarota

    Panie Marku,

    Trudno jest odnieść się jednoznacznie do Pana wpisu. Staramy się dostarczać wysokiej jakości oprogramowanie i usługi. Nasze API to już kolejna wersja API (od nowa przygotowana wersja). Mamy na uwadze Pana opinie, ale w tym momencie trudno jest nam określić termin wdrożenia kolejnej wersji z uwzględnieniem Pana propozycji.

  • Avatar
    Wiktor Sarota

    Panie Marku,

    Dziękujemy za uwagi. Oto szczegółowe odniesienie się do każdego z punktów:

    ad.1. Użytkownik z możliwością administracyjnymi (a taki musi zostać dodany jeśli chodzi o funkcjonalności API) mógłby wyrządzić takie same szkody, jak użytkownik - właściciel konta. Na ten moment naszym zdaniem nie jest to kluczowa funkcjonalność API i w najbliższym czasie (6 m-c) nie przewidujemy takiej funkcjonalności.

    ad. 2 Nie działanie autonumeracji w proforma - sprawdzimy ten błąd i go poprawimy. Brak przekształcania proformę na FV - dodamy taką funkcjonalność, ale proforma nie będzie usuwana - tak samo działa to w aplikacji www.

    ad.3  Brak numeru faktury w mailu - poprawimy ten błąd.

    ad.4 Status zapłacono - jest ostatecznym statusem i jeśli faktura zostanie oznaczona jako zapłacona to nie ma możliwości zmiany statusu również w aplikacji www, chyba, ze faktura zostanie zedytowana, wiec działanie API jest poprawne. API ma docelowo = aplikacji www.

    ad.5. Jest możliwość sprawdzania statusu faktury z poziomu API. Wykorzystywana taka funkcjonalność jest między innymi w aplikacjach mobilnych: iPhone/Android, które oparte są o API.

    ad.6. Nie przewidujemy wprowadzenia funkcjonalności czy odebrano maila z fakturą w API/aplikacji www.

  • Avatar
    sdfgdf

    Czy autonumeracja jest wdrożona?

  • Avatar
    Joanna Stanach

    Witam serdecznie,

    tak, autonumeracja została już wdrożona.

Zaloguj się, aby dodać komentarz.