Przełącznik miesięcy
Dzień dobry,
fajną funkcją byłaby dodatkowa nawigacja obok przełącznika miesięcy na liście Plików. W tym momencie załączając dokument np. przed 5.09, a dedykowany już dla września, wpada on jeszcze na sierpień i trzeba go szybko przerzucić między miesiącami zanim się zaksięguje. Szybkie przełączanie się tym "selectem" między miesiącami jest uciążliwe na dłuższą metę i łatwiej byłoby użyć strzałek: Poprzedni / Kolejny miesiąc.
-
Jest mało osób zaangażowanych i dlatego słabo nam idzie — ja mam tematy, które miały być wdrażane niemal 10 temu, nawet dzwoniono do mnie z przeprosinami - a nadal ich nie ma. Ja nawet rozumiem punkt widzenia infaktu. Oni mają nas w gdzieś, bo płacimy. A cena urosła 300%. Może zrobimy szum w mediach to się ockną :)
-
Dzień dobry,
bardzo dziękujemy za przesłaną sugestię. Każdorazowo przekazujemy do działu zajmującego się rozwojem aplikacji.
W razie dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu z Działem Obsługi Przedsiębiorcy - www.infakt.pl/kontakt.
Pozdrawiam -
Potwierdzam, że taka funkcja bardzo by się przydała - nawet przy samym wybieraniu plików do dołączenia można by dodać możliwość wyboru do którego okresu przypisać dany plik (oczywiście domyślnie byłby to aktualny okres). Wtedy zamiana okresu właściwie nie wymagała właściwie pracy.
-
Dzień dobry,
bardzo dziękujemy za przesłaną sugestię. Przekazałam kolejną opinię do działu zajmującego się rozwojem naszej aplikacji.
W razie dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu z Działem Obsługi Przedsiębiorcy - www.infakt.pl/kontakt.
Pozdrawiam -
Urszula Reducha || Starszy Specjalista ds. Księgowości Dokładnie. Wystarczy dorobić głupie strzałki poprzedni / kolejny miesiąc. Po co te Propozycje nowych funkcji, skoro minął rok i działa to tak samo beznadziejnie bez zmian.
-
Monika Łaba | Zastępca Managera Działu Obsługi Przedsiębiorcy i Księgowego Może ktoś bezpośrednio z IT by się nad tym pochylił? :)
-
Wydaje mi się, że to forum jest tylko po to, żeby stwarzać wrażenie, że firma jest zainteresowana naszymi głosami.
Ja 2 lata temu zgłaszałem bardzo prosty pomysł wypełniania okienka kwoty "Zapłacono całość" i do dzisiaj tego nie ma. A na tym forum jest za mały ruch, żeby inni użytkownicy podbijali głosy, więc nie ma co się wysilać.
-
Dziękujemy za rozmowy i podzielenie się potrzebami. Wdrażamy nowe flow pracy z dokumentami kosztowymi. Pliki kosztowe będzie można dodać z poziomu listy kosztów. Nie będzie konieczności wybierania miesiąca, tak jak jest to obecnie w plikach. Data, pod którą plik będzie występował na liście, będzie do wyboru albo datą dodania albo datą wystawienia danego dokumentu. Stopniowo włączamy to rozwiązanie naszym Klientom. Do końca lutego wszyscy Klienci znajdą nowe miejsce z plikami w zakładce Koszy -> Lista kosztów.
Zaloguj się, aby dodać komentarz.
Komentarze
Komentarze: 12