Magdalena Jura | Specjalista ds. wsparcia produktu
- Łączna aktywność 58
- Ostatnia aktywność
- Członek od
- Obserwowani Użytkownicy: 0
- Obserwujący Użytkownicy: 0
- Głosy 0
- Subskrypcje 27
Widok ogólny aktywności
Ostatnia aktywność: Magdalena Jura | Specjalista ds. wsparcia produktu-
Magdalena Jura | Specjalista ds. wsparcia produktu dodał(a) komentarz
Dzień dobry, dziękujemy za sugestię, weźmiemy ją pod rozwagę podczas prac nad rozwojem statystyk w aplikacji, jednak na chwilę obecną nie jestem w stanie określić, w jakim terminie takie rozwiązani...
-
Magdalena Jura | Specjalista ds. wsparcia produktu dodał(a) komentarz
Dzień dobry, dziękujemy za sugestię, Pana inicjatywa została przekazana do działu rozwoju produktu. Pozdrawiam serdecznie
-
Magdalena Jura | Specjalista ds. wsparcia produktu dodał(a) komentarz
Dzień dobry, to może być kwestia ustawień aplikacji, a nie połączenia z bankowością. Po wejściu w ustawienia -> faktury -> ogólne mamy dział Ustawienia kosztowe i tu możemy ustawić "Domyślny statu...
-
Magdalena Jura | Specjalista ds. wsparcia produktu dodał(a) komentarz
Dzień dobry, w aplikacji mamy funkcję opłacania kosztów poprzez kliknięcie "Opłać". Zapłata jest realizowana przez Autopay. Aby skorzystać z funkcji wystarczy w danych sprzedawcy wpisać jego numer ...
-
Magdalena Jura | Specjalista ds. wsparcia produktu dodał(a) komentarz
Dzień dobry, nazwę pobranego pliku można zawsze zmienić po jego zapisaniu na dysku i podać dowolną. Niemniej dziękujemy za sugestię, została ona odnotowana do rozważenia. Pozdrawiam serdecznie
-
Magdalena Jura | Specjalista ds. wsparcia produktu dodał(a) komentarz
Dzień dobry, dziękujemy za sugestię, została ona przekazana do odpowiedniego działu do rozważenia. Pozdrawiam serdecznie
-
Magdalena Jura | Specjalista ds. wsparcia produktu dodał(a) komentarz
Oficjalny komentarz Dzień dobry, inFakt można zintegrować przez API z Shoperem przez BaseLinker https://baselinker.com/pl-PL/integracje/shoper/infakt/?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=&utm_adgroup=&utm_te...
-
Magdalena Jura | Specjalista ds. wsparcia produktu dodał(a) komentarz
Dzień dobry Panie Jacku, zapraszam do kontaktu z nami na info@infakt.pl Pozdrawiam
-
Magdalena Jura | Specjalista ds. wsparcia produktu dodał(a) komentarz
Dzień dobry, Będzie możliwość wyłapania niezapłaconej składki, ponieważ w zakładce księgowość -> składki ZUS przy poszczególnych miesiącach jest widoczny status "częściowo zapłacona" w kolorze poma...
-
Magdalena Jura | Specjalista ds. wsparcia produktu dodał(a) komentarz
Dzień dobry, Pana zgłoszenie zostało przekazane z naszego supportu do działu technicznego do weryfikacji. Prawdopodobnie przyczyną braku automatycznego oznaczenia zapłaty jest tytuł przelewu, które...