Prosty system ticketowy do kontaktu z księgową
Czasem mam kilka spraw do księgowej (jakieś dodatkowe rozliczenie, przesłanie pita zapytanie o jakieś pismo z US), ale w przypadku komunikacji telefonicznej, mailowej łatwo nieraz o czymś zapomnieć, zgubić, pominąć, szczególnie jak tych spraw jest kilka na raz. fajnie by było jakbym mógł księgowej "założyć ticket" i żebym miał taką listę "spraw" do której zawsze mogę wrócić, mieć załącznik itp...
Nawet w bardzo zbliżonej formie do "przesyłania plików", tylko żeby nie trzeba było załączać pliku, sam opis. z prawej miałbym informację czy "zamknięte"/"zaksiegowane" przez księgową czy "oczekuje" - tak samo księgowa mogłaby tworzyć tickety "proszę o oświadczenie xyz", co też łatwiej byłoby mi pilnować rzeczy które mam przygotować.
Zaloguj się, aby dodać komentarz.
Komentarze
Komentarze: 0