Cookies
Dzień dobry.
Czy inFakt może jakoś ograniczyć liczbę miejsc w aplikacji webowej, gdzie użytkownik pytany jest o akceptację plików cookie?
Poniższe okienko otwiera się każdorazowo po zalogowaniu do inFaktu, co więcej, ono pojawia się też przy przechodzeniu między różnymi funkcjami w aplikacji (różne widoki już po zalogowaniu, co jest zupełnie błędne i powinno następować tylko raz przy wejściu na stronę).
-
Oficjalny komentarz
Dzień dobry,
w ostatnim czasie problem został rozwiązany. Uprzejma prośba o wyczyszczenie wszystkich plików cookies w przeglądarce z co najmniej 14 dni: https://support.google.com/chrome/answer/95647?hl=pl&co=GENIE.Platform%3DDesktop - powinno to pomóc.
W przypadku dalszych problemów prosimy o kontakt na info@infakt.pl.
Pozdrawiam
Czynności dotyczące komentarzy -
Od samego początku wprowadzenia nowego okienka z Cookies, nie da się go zamknąć na dłużej, każde przejście na inną podstronę powoduje ponowne pokazanie komunikatu z cookies.
To chyba jakiś żart programisty?! Kiedy wreszcie to zostanie rozwiązane?
Chyba tylko bardziej irytującą ułomnością w nowej aplikacji jest konieczność ciągłego klikania w button "Nie zaksięgowane" w widoku listy kosztów aby ponownie wyświetlić pliki które właśnie księguję.
Zaloguj się, aby dodać komentarz.
Komentarze
Komentarze: 8