Zmiana pakietu
Dzień dobry,
Jestem Waszym klientem od ponad roku. Mam przydzieloną księgową i jestem zadowolony. Wiele się dowiedziałem o księgowości w tym czasie dlatego zastanawiam się czy nie poradziłbym sobie sam. Myślę o samodzielnym księgowaniu w Waszej aplikacji. Mam następujące pytania:
1. Czy wciąż mogę mieć kontakt z moją dotychczasową księgową skoro zapewniacie też wsparcie księgowe?
2. Czy będę miał dostęp do wszystkich dokumentów?
3. Czy księgowa będzie mogła rozliczyć mi jeszcze PIT za 2016 rok w kwietniu?
Pozdrawiam
-
Oficjalny komentarz
Panie Wojciechu,
odpowiem kolejno na Pana pytania:
1. W przypadku skorzystanie z programu do samodzielnej księgowości zapewniamy stałe wsparcie księgowe i techniczne (codziennie w godzinach 7-22). Jest to jednak pomoc księgowych dostępnych w danym czasie na infolinii. Pana obecna księgowa zajmuje się rozliczeniem poszczególnych przedsiębiorców korzystających z usług Ogólnopolskiego Biura Rachunkowego, dlatego po rozwiązaniu umowy nie będzie możliwości doradztwa z jej strony.
2. Dokumenty wprowadzone wcześniej, rejestry i deklaracje będą dla Pana w dalszym ciągu dostępne.
3. Za dodatkową opłatą księgowa będzie mogła zająć się rozliczeniem deklaracji rocznej PIT.
Pozdrawiam
Czynności dotyczące komentarzy
Zaloguj się, aby dodać komentarz.
Komentarze
Komentarze: 1