Nowe taryfy infakt

Komentarze

Komentarze: 16

  • Oficjalny komentarz
    Avatar
    Jakub Świerczak

    Drogi Sobolevbel,

    Dziękujemy za Twoją wiadomość i komentarz.

    Od stycznia wprowadziliśmy zmiany w cenniku, które mają na celu usprawnienie
    i wzbogacenie naszej oferty, a także są odpowiedzią na zmieniające się potrzeby naszych Klientów. Rozumiemy, że nowe pakiety mogą rodzić pytania, dlatego chcemy wyjaśnić najważniejsze kwestie:

    👉 Brak limitu dokumentów: W nowych pakietach inFakt Faktury oraz inFakt Samodzielna Księgowość zlikwidowaliśmy ograniczenia liczby dokumentów. Dzięki temu nie trzeba już martwić się o konieczność dokupowania dodatkowych limitów.

    👉 Więcej funkcji w pakiecie: Nowe pakiety zawierają dodatkowe funkcjonalności, które ułatwią i usprawnią Twoją pracę. W inFakt Samodzielna Księgowość dostępne są wszystkie funkcje wcześniejszych pakietów Optimum i Premium, np. automatyczne rozczytywanie kosztów przez OCR, automatyczne księgowanie różnic kursowych, integracja z kontem bankowym i automatyczne oznaczanie faktur, kosztów i podatków jako zapłacone. W pakiecie inFakt Faktury są teraz szybkie płatności na fakturach, połączenie z kontem bankowym oraz dostęp do API, który wcześniej był tylko w pakiecie Premium.

    👉 Wsparcie naszych ekspertów. Wiemy jak ważne jest dla Was merytoryczne wsparcie naszych ekspertów, dlatego są oni dla Was dostępni zarówno na czacie jak i infolinii.

    🎯 Naszym celem jest dostarczenie naszym Klientom jak najwyższej jakości, niezależnie od wybranego pakietu. Jeśli zmiany budzą jakiekolwiek wątpliwości lub chciałbyś porozmawiać o szczegółach, skontaktuj się proszę z naszym Działem Obsługi Klienta i Księgowego. Chętnie pomożemy!

    Czynności dotyczące komentarzy Łącze bezpośrednie
  • Avatar
    p

    Przyłączam się do powyższego pytania i zastanawiam, czy to bug, czy jednak celowo wgrany feature, że nie można wybrać limitu dokumentów i adekwatnie niższej opłaty :)

    update 2025-01-13 (bo chyba nie da się drugiego commenta dodać)

    Można było zrobić to tak:

    1. obecnym klientom podnieść nieco stawki (wiadomo inflacja, itd), ale w ramach modelu biznesowego w którym weszli w usługę

    2. dać oficjalne info o nowym cenniku, nowym klientom dać już tylko opcję bez limitu dokumentów i max stawkę i do nowych klientów skierować argumentację p.Jakuba

    Jakby co Panie Prezesie, to ja Zdzisław Jarząbek jestem autorem tego pomysłu :)

    14
    Czynności dotyczące komentarzy Łącze bezpośrednie
  • Avatar
    jagoda3855

    Ja również jestem ciekawa co inFakt ma do powiedzenia na ten temat.

    Kończy mi się abonament,ale jak spojrzałam na plan to nic dla siebie tu nie widzę.

    Tak bardzo rozbudowana oferta nie jest mi potrzebna,samo wystawianie faktur to zbyt mało.

    Może zaproponujecie coś jeszcze?

    W międzyczasie rozglądam się za tym co proponują inni.

    13
    Czynności dotyczące komentarzy Łącze bezpośrednie
  • Avatar
    undelalune

    Ja też czekam na odpowiedź, ponieważ to wygląda jak kpina. Rozumiem, że musicie zarabiać i spodziewałem się, że ceny będą podnoszone, ok, ale 15-krotnie? Serio? Moglibyście, na przykład, zmieniać cenę w zależności od liczby faktur, zamiast traktować wszystkich jednakowo, niezależnie od ich potrzeb.
    Przeszedłem od księgowego do Infaktu, ponieważ potrafię liczyć swoje pieniądze. Dlatego równie dobrze mogę odejść od Infaktu, jeśli będzie to dla mnie bardziej opłacalne.

    16
    Czynności dotyczące komentarzy Łącze bezpośrednie
  • Avatar
    Permanently deleted user

    Osobiście czuję się lekko oszukany. Abonament mam wykupiony do maja/czerwca, jednak jeśli nie będę mógł przedłużyć w rozsądnej cenie abonamentu do końca roku (żeby mieć w jednym miejscu wszystkie informacje do wypełnienia PIT-u) to nie chcę prowadzić księgowości w infakcie. Ja również rozumiem, że musicie podnosić ceny, ale jeśli zmieniają się warunki współpracy (nawet przyszłej), to wypadałoby poinformować swoich klientów z wyprzedzeniem.

    16
    Czynności dotyczące komentarzy Łącze bezpośrednie
  • Avatar
    spiochka

    Dzień dobry, Szanowny Infakt,

    W związku z Waszą nową polityką cenową nie mogę kontynuować współpracy z Państwem. Czy możliwy jest zwrot środków za opłacony serwis do sierpnia, aby nie prowadzić w nim tego roku i zmienić serwis na początku roku?

    Z góry dziękuję za odpowiedź.

    7
    Czynności dotyczące komentarzy Łącze bezpośrednie
  • Avatar
    Mikołaj

    Świetna okazja protestować oprogramowanie konkurentów))

    8
    Czynności dotyczące komentarzy Łącze bezpośrednie
  • Avatar
    bartlomiejdyrala

    Panie Jakubie, zespole infakt,

    Bardzo dziękujemy za odpowiedź ale niestety jest zbyt ogólna i chyba nie uwzględniła ona na większości pytań z wątku..
    Jak widać po tym forum i innych social mediach, zmiana która określa Pan jako usprawnienie, wzbudziła duże poruszenie, dlatego dużo osób szuka konkretnych odpowiedzi (bo to że zostały wprowadzone zmiany cennika dużo osób zauważyło - swoją drogą nazwanie tego wzbogaceniem oferty brzmi dosyć ironicznie).

    Dużo osób korzystało z niższych planów, które były dla nich wystarczające a migracja ich na siłę na wyższe unlimited wbrew ich potrzebom niestety nie jest dla nich usprawnieniem tylko wyciąganiem od nich pieniędzy..

    Dlatego bardzo bym prosił w imieniu tutaj zebranych użytkowników na odpowiedź na pytania zadane przez innych:
    - dlaczego zmiana została wprowadzona bez wcześniejszej zapowiedzi? W przypadku księgowości to powoduje dużo niedogodności patrząc na migracje do innego systemu w ciągu roku podatkowego
    - jest początek roku, wiele osób zdecyduje się przejść do konkurencji - czy pójdziecie użytkownikom na rękę i oddacie pieniądze za niewykorzystany czas usługi? Migracja w ciągu roku podatkowego będzie dla wielu osób utrudnieniem..

    Z góry dziekuje

    15
    Czynności dotyczące komentarzy Łącze bezpośrednie
  • Avatar
    grszyman

    Odpowiedź Pana Jakuba, to nic więcej niż marketingowy bełkot. Wcześniej można było wybrać, czy chce się płacić za te niepotrzebne nikomu fajerwerki czy nie. Można też było płacić proporcjonalnie do liczby wystawianych dokumentów. Teraz tego wyboru nie będzie, ot taki "ukłon" w stronę klienta. Najwidoczniej inFakt osiągnął etap "monetyzacji" biznesu i zysk będzie teraz głównym czynnikiem kształtującym relacje z klientami. Przejedziecie się na tej decyzji jeszcze bardziej niż na wprowadzeniu abonamentu zależnego od liczby wystawianych dokumentów - na którym sporo zaoszczędziłem. Nie ma takiej opcji, żebym zapłacił 900 zł / netto / rok za program do księgowości (w dodatku bez wsparcia kasowego PIT, za to z masą niepotrzebnych nikomu fajerwerków). Nowy rok podatkowy to doskonały moment do zmiany programu do księgowości. Cieszę się, że w porę zauważyłem zmiany w cenniku - będę mógł zareagować jeszcze przed końcem umowy. Niby macie dobrych księgowych jak Pan Juszczyk, ale widocznie władzę w inFakcie przejeli chciwi marketingowcy, którzy swoimi chaotycznymi, nieprzewidywalnymi i nieracjonalnymi decyzjami szybko zredukują liczbę klientów i sprowadzą na firmę prawdziwe kłopoty.

    11
    Czynności dotyczące komentarzy Łącze bezpośrednie
  • Avatar
    nizova

    Nie mogę uwierzyć w cennik, który widzę przy przedłużeniu subskrypcji. Dobrze, że akurat teraz mam przedłużać konto - dzięki temu od razu mogę zacząć korzystać z innej aplikacji w 2025.

    Szkoda, że nie utrzymujecie kontaktu z klientami i nie zapytaliście nas, czego potrzebujemy i ile jesteśmy gotowi za to płacić, zanim wprowadziliście nowy cennik. Wygląda też na to, że nie przeprowadziliście analizy rynku i konkurencji w segmencie takich klientów jak ja, a przypuszczam, że jest nas całkiem sporo.

    12
    Czynności dotyczące komentarzy Łącze bezpośrednie
  • Avatar
    janowski

    Pora na ewakuację. Nasuwa się proste pytanie, co wywiniecie za rok (kolejne 150% do góry...?). 

    Chciałbym prowadzić księgowość z firmą, której ufam. Po takiej akcji moje zaufanie do Was = "0%". 

    PS. Jak za program z ceną 300% rynkowej, macie sporo błędów. Ostatnio np. wywala dodawanie załączników do DW. Trzeba tworzyć bez załącznika, a potem dodawać "na piechotę" do już zapisanego. Częste, nieprzemyślane zmiany na gorsze: popsuło się dodawanie dokumentów. Jest teraz mało intuicyjne (choć było zawsze, bo koszty wrzucałem przez zakładkę przychody, tam była ;-). Zabraliście możliwość otwierania "zaksięguj" w nowych kartach, co przy większej liczbie dokumentów jest sporym utrudnieniem. Przed wejściem na pułap 300% cen rynkowych, zacząłby od poprawienia aplikacji ;-).  

    12
    Czynności dotyczące komentarzy Łącze bezpośrednie
  • Avatar
    Christina

    Czuję się oszukana. Mam jednego klienta i wystawiam jedną fakturę miesięcznie. Nie płacę nawet podatku VAT! Teraz oczekuje się ode mnie, że zapłacę trzy razy więcej. Nie rozumiem, w jaki sposób ma to przynieść korzyści mnie lub innym klientom, którzy nie przetwarzają ponad 20 faktur miesięcznie.

    Ale najgorsze jest to, że nie zostałam ostrzeżona o tych dramatycznych, szokujących zmianach pod koniec poprzedniego roku. Czy to nie zabawne, że w tym samym czasie inFakt oczekuje, że polecę go znajomym :)

    7
    Czynności dotyczące komentarzy Łącze bezpośrednie
  • Avatar
    krip2n

    Ja i moja żona też wystawiamy do 3 faktur miesięczne. Dlaczego predłużać plan gdy konkurenci oferują lepsze warunki?

    4
    Czynności dotyczące komentarzy Łącze bezpośrednie
  • Avatar
    janowski

    Niezapowiedziane podwyżki o 250% - 700%. 

    Nerwowe wpisy na FB, w których ujawniacie dane osobowe swoich klientów (dane księgowe) - ewidentne naruszenie RODO i brak profesjonalizmu. 

    Jeszcze jakiś pomysł na zatrzymanie klientów czy możemy gasić światło...? 

    PS. Kahnemana czytać ze zrozumieniem i więcej jodu. Może to Wam pomoże. 

    3
    Czynności dotyczące komentarzy Łącze bezpośrednie
  • Avatar
    wioletta.puchalska

    Również jestem bardzo rozczarowana ostatnimi zmianami w cenniku.

    Jestem klientką inFaktu od dwóch lat, w zeszłym roku opłacałam usługę w wysokości 100 zł netto miesięcznie. Obecnie kwota ta wzrosła do 620 zł netto miesięcznie, czyli ponad sześciokrotnie. Dodano przy tym usługi, z których nie zamierzam korzystać. Rozumiem konieczność dostosowania cen do inflacji, jednak tak drastyczna zmiana wydaje się być jawną zmianą zasad w trakcie trwania współpracy. 

    Obecnie InFakt oferuje mi wyłącznie dwie opcje, z których żadna nie odpowiada moim potrzebom. W tej sprawie kontaktowałam się z opiekunem klienta, jednak odpowiedź ograniczyła się do stwierdzenia, że „zmienił się cennik”. Po zgłoszeniu chęci rezygnacji otrzymałam jedynie krótkiego maila: „Dziękuję za rozmowę”. Czy tak się traktuje stałych klientów?

    Nie wiem czy widzieliście dzisiejszy artykuł na wp https://finanse.wp.pl/ceny-w-gore-o-1400-proc-przedsiebiorcy-wsciekli-mamy-odpowiedz-7114532492884736a

    Infakt czy zgodnie z tym artykułem macie dla nas jeszcze jakieś propozycje?

    2
    Czynności dotyczące komentarzy Łącze bezpośrednie
  • Avatar
    grszyman

    Co ciekawe pojawił się też nowy oficjalny cennik - 29,99 zł netto / mc, ale żadnego oficjalnego ogłoszenia na stronie inFakt.pl czy FB nie ma. Jest za to ten, wyglądający na "sponsorowany" artykuł: https://eprzedsiebiorca.com/infakt-cennik/

    1
    Czynności dotyczące komentarzy Łącze bezpośrednie

Zaloguj się, aby dodać komentarz.