Import faktur przez InPorter (Uber/Bolt)
Dzień dobry! Podczas importowania plików CSV teraz wyskakuje błąd "Proszę wybrać poprawną stawkę ryczałtu." Próbowałem zaimportować faktury za poprzedni miesiąc (które wcześniej zostały zaimportowane normalnie do InFaktu), teraz się nie udaje z powodu tego samego błędu ze stawką ryczałtu. Napisałem do supportu InPortera, poproszono mnie o informacje na temat tego problemu, wysłałem wszystko, potem się przypomniałem, ale niestety cisza. Czy ktoś wie, na czym polega błąd i jak mogę rozwiązać ten problem, ponieważ nie chcę mi się importować 500+ faktur ręcznie?
-
Dzień dobry, bardzo prosimy o zgłoszenie problemu mailowo na info@infakt.pl. Opis sprawy i przesłanie jej na dedykowany adres e-mail dla naszych klientów pozwoli na reakcję ze strony działu obsługi klienta.
Pozdrawiam
Zaloguj się, aby dodać komentarz.
Komentarze
Komentarze: 1