Zgodnie z unijną dyrektywą AML, przed połączeniem rachunku bankowego każdy użytkownik musi przejść weryfikację tożsamości. Jest to krótki proces, w którym poprosimy Cię o jednorazową zgodę na pobranie danych właściciela rachunku bankowego. Zajmie Ci to około 2 minuty i poprowadzimy Cię przez kolejne etapy.
W procesie weryfikacji tożsamości pobieramy jedynie informacje o imieniu i nazwisku właściciela rachunku. Zgoda jest jednorazowa i nie pobieramy żadnych dodatkowych danych.
Weryfikacja tożsamości powinna nastąpić z konta imiennego, czyli np. z konta prywatnego. W przypadku konta firmowego otrzymamy dane firmy, a weryfikacji podlegają Twoje dane jako osoby fizycznej. W takim przypadku weryfikacja tożsamości może nie być prawidłowa.
Lista banków, za pomocą których można dokonać weryfikacji tożsamości:
- Alior Bank
- BNP Paribas
- Credit Agricole
- ING Bank Śląski
- mBank
- Millennium
- Pekao
- Revolut
- Santander
W celu dokonania weryfikacji tożsamości danymi właściciela konta bankowego należy wykonać poniższe kroki:
1. Wybierz opcję "Rozpocznij weryfikację" w kafelku "Prywatny rachunek bankowy":
2. Wybierz bank, z którego zostaną pobrane dane. Powinien być to bank, w którym posiadasz indywidualny rachunek:
3. Udziel zgód na pobranie danych właściciela rachunku i wybierz "Przejdź do banku i udziel zgód":
4. Zaloguj się do banku i zaznacz rachunek, dla którego dane właściciela zostaną przekazane do inFakt.
5. Po zakończeniu weryfikacji poinformujemy Cię o jej wyniku i ewentualnych dalszych krokach w wiadomości e-mail.
Komentarze
Komentarze: 3
Dzień dobry! co robić jak masz konto firmowe PKO weryfikacja po tym koncie nie idzie?
Dzień dobry!
Weryfikacja z bankiem millennium nie działa.
Wygląda na to, że błędy leżą po stronie banku, albo tak jak powinno być?

nie wiadomo nic gdzie ten kafelek znaleźć...
Zaloguj się, aby dodać komentarz.