W przypadku, gdy dana transakcja obejmuje więcej niż jedną zaliczkę, każdą kolejną fakturę zaliczkową wystawiasz z poziomu poprzedniej już wystawionej faktury zaliczkowej. Tylko wtedy faktura rozliczeniowa zawiera informacje o wszystkich wpłaconych zaliczkach.
Jeśli po wejściu w pierwszą fakturę zaliczkową nie widzisz po prawej stronie opcji "Wystaw kolejną zaliczkę", oznacza to, że na poprzednim dokumencie przewidywana wartość zamówienia równa się kwocie wpłaconej zaliczki. W takim przypadku możesz już tylko wystawić fakturę rozliczeniową, ponieważ aplikacja zakłada, że należność została uregulowana w całości.
Jeśli jednak przewidywana wartość zamówienia na pierwszej zaliczce jest wyższa od kwoty wpłaconej zaliczki, po wejściu w pierwszą fakturę zaliczkową będziesz mieć możliwość wystawienia kolejnej.
Komentarze
Komentarze: 0
Zaloguj się, aby dodać komentarz.