Aby przesłać do inFakt nowy plik należy kliknąć w prawym górnym rogu ekranu w spinacz, a następnie wybrać pliki do wgrania do inFakt. Maksymalna wielkość dodanego w ten sposób pliku to 16 MB.
Przesłane Pliki można przenosić pomiędzy miesiącami, dzięki czemu utrzymujemy porządek w dokumentach.
W momencie, gdy udostępniliśmy dostęp do naszego konta w inFakt swojemu księgowemu - on również będzie mógł pobierać przechowywane dokumenty. Nie ma już konieczności zawożenia dokumentów osobiście, np. faktur kosztowych, dzięki czemu jest to bardzo wygodna forma wymiany dokumentów.
Pliki można również dołączać do faktur przychodowych lub kosztowych jako załączniki. Maksymalna wielkość pliku dodanego w ten sposób to 5 MB. Więcej na ten temat można znaleźć tutaj.
Możliwe jest również zdefiniowanie tzw. dedykowanego adresu e-mail oraz dodanie zatwierdzonych adresów e-mail w ustawieniach inFakt. Jeżeli chcesz, aby np. Twoje potwierdzenia zapłaty za ZUS były automatycznie importowane do inFakt, wystarczy dodać adres e-mail swojego banku, z którego otrzymujesz potwierdzenia wykonanych przelewów, do sekcji Zatwierdzone adresy e-mail. Natomiast w banku wystarczy ustawić, aby potwierdzenia były wysyłane na Twój dedykowany adres e-mail w inFakt.
Komentarze
Komentarze: 0
Zaloguj się, aby dodać komentarz.