Aby przesłać do inFaktu nowy plik wejdź w zakładkę koszty, a następnie przeciągnij w okno przeglądarki wybrane pliki do wgrania do inFaktu. Maksymalna wielkość dodanego w ten sposób pliku to 16 MB.
W momencie, gdy udostępniłeś dostęp do swojego konta w inFakt swojemu księgowemu - on również będzie mógł pobierać przechowywane dokumenty. Nie ma już konieczności zawożenia dokumentów osobiście, np. faktur kosztowych, dzięki czemu jest to bardzo wygodna forma wymiany dokumentów.
Pliki można również dołączać do faktur przychodowych lub kosztowych jako załączniki. Maksymalna wielkość pliku dodanego w ten sposób to 5 MB. Więcej na ten temat można znaleźć tutaj.
Możliwe jest również zdefiniowanie tzw. dedykowanego adresu e-mail oraz dodanie zatwierdzonych adresów e-mail w ustawieniach inFakt. Jeżeli chcesz, aby np. Twoje potwierdzenia zapłaty za ZUS były automatycznie importowane do inFakt, wystarczy dodać adres e-mail swojego banku, z którego otrzymujesz potwierdzenia wykonanych przelewów, do sekcji Zatwierdzone adresy e-mail. Natomiast w banku wystarczy ustawić, aby potwierdzenia były wysyłane na Twój dedykowany adres e-mail w inFakt.
Komentarze
Komentarze: 0
Zaloguj się, aby dodać komentarz.