Twoje konto zostanie odblokowane, gdy przelew zostanie zaksięgowany na naszym rachunku bankowym. Jeśli środki nie zostały jeszcze zaksięgowane, a potrzebujesz pilnego dostępu do konta, np. w celu wystawienia faktury, możemy odblokować aplikację. W tym celu wygeneruj z bankowości internetowej potwierdzenie przelewu za abonament w formacie PDF i wyślij je na adres info@infakt.pl.
Artykuły w tej sekcji
- Okres testowy
- W jaki sposób zapłacić za aplikację / usługi inFakt?
- Jak dokonać płatności kartą lub szybkim przelewem?
- Jak włączyć autopłatność za abonament InFakt?
- Dokonałem płatności, kiedy konto zostanie odblokowane?
- Kiedy otrzymam fakturę za Program?
- Gdzie znaleźć fakturę za usługi księgowe?
- Zmiana planu aplikacji
- Jak zrezygnować z automatycznego przedłużania abonamentu?
- Czy jest możliwość zakupu programu na miesiąc?
Komentarze
Komentarze: 0
Zaloguj się, aby dodać komentarz.