Brak pełnego dostępu do konta - mimo pakietu Aplikacja + Księgowa
Od dwóch miesięcy jestem klientem inFaktu. Zarejestrowałem się jako płatnik VAT z początkiem lipca i od tej pory nie mam dostępu do pełnego pakietu usług.
Musiałem utworzyć nowy profil, na nowym profilu nic nie mogłem zrobić gdyż dostawałem komunikat o braku weryfikacji tożsamości i możliwości blokady konta.
Na początku myślałem, że to jakiś błąd, ale minęły dwa tygodnie i nic się nie zmieniło. Musiałem skontaktować się z pomocą by uwierzytelniono mojego konto ponownie?
Zapytałem się podczas czatu i dostałem informację, że ten drugi profil jest wymagany.
(16:12:26) Mam pytanie, zarejestrowalem sie jako vatowiec od lipca. Niestety musialem stworzyc jakis dziwny nowy profil, w jaki sposob moge to polaczyc by nie musiec sie przelaczac?(16:13:10) Paula Markiewicz: niestety nie ma takiej możliwości, konieczne są dwa profile dla księgowań z VAT i bez VAT
Minęły już ponad trzy tygodnie, a ja wciąż nie ma dostępu do usług na swoim koncie na profilu, który zostałem zmuszony utworzyć a na starym nie mogę wystawić faktury VAT.
Mam zleconą księgowość i podobno pakiet premium aplikacji, jednakże nic nie mogę zrobić na koncie.
W chwili obecnej zdecydowanie odradzam inFakt, mimo wykupu usługi brak możliwości wystawienia faktur i utrudnianie prowadzenia działalności.
-
Dziekuję za odpowiedź i za usunięcie zbędnego profilu.
W moim mailu zapytałem:
"Jakie kolejne kroki są potrzebne bym mógł korzystać w pełni ze swojego konta?"Niestety nie dostałem odpowiedzi.
Wciąż nie mogę nic zrobić na nowym profilu i nie jest on widoczny w aplikacji mobilnej. Opłaciłem usługę za miesiąc, i choć dziś jest 26 lipca wciąż nie mogę wystawić faktury VAT.
Księgową poinformowałem o nowym profilu 12-tego i 20-tego lipca, do tej pory nie otrzymałem odpowiedzi. -
Dzień dobry,
26 lipca otrzymał Pan od nas informację mailową dotyczącą złożonego przez Pana wypowiedzenia umowy na pierwszym profilu bez VAT. Ponieważ nie otrzymaliśmy odpowiedzi, czy wypowiedzenie powinno zostać wstrzymane, umowa została rozwiązana. Aby korzystać z usługi księgowości na profilu z VAT, powinien Pan zamówić nową usługę z wizytówki swojej księgowej. https://www.infakt.pl/ksiegowi/magdalena-domaradzka
W razie dodatkowych pytań jestem do dyspozycji.
Pozdrawiam
Zaloguj się, aby dodać komentarz.
Komentarze
Komentarze: 3