Brak pełnego dostępu do konta - mimo pakietu Aplikacja + Księgowa

Komentarze

Komentarze: 3

  • Avatar
    Paula Markiewicz || Specjalista ds. Księgowości

    Dzień dobry, 

    wysłałam do Pana wiadomość e-mail w tej sprawie. Uprzejmie proszę o zapoznanie się i odpowiedź. 

    Pozdrawiam serdecznie 

    0
    Czynności dotyczące komentarzy Łącze bezpośrednie
  • Avatar
    chris

    Dziekuję za odpowiedź i za usunięcie zbędnego profilu.

    W moim mailu zapytałem:
      "Jakie kolejne kroki są potrzebne bym mógł korzystać w pełni ze swojego konta?"

    Niestety nie dostałem odpowiedzi.


    Wciąż nie mogę nic zrobić na nowym profilu i nie jest on widoczny w aplikacji mobilnej. Opłaciłem usługę za miesiąc, i choć dziś jest 26 lipca wciąż nie mogę wystawić faktury VAT.

    Księgową poinformowałem o nowym profilu 12-tego i 20-tego lipca, do tej pory nie otrzymałem odpowiedzi.

    0
    Czynności dotyczące komentarzy Łącze bezpośrednie
  • Dzień dobry, 

    26 lipca otrzymał Pan od nas informację mailową dotyczącą złożonego przez Pana wypowiedzenia umowy na pierwszym profilu bez VAT. Ponieważ nie otrzymaliśmy odpowiedzi, czy wypowiedzenie powinno zostać wstrzymane, umowa została rozwiązana. Aby korzystać z usługi księgowości na profilu z VAT, powinien Pan zamówić nową usługę z wizytówki swojej księgowej. https://www.infakt.pl/ksiegowi/magdalena-domaradzka 

    W razie dodatkowych pytań jestem do dyspozycji. 

    Pozdrawiam 

    0
    Czynności dotyczące komentarzy Łącze bezpośrednie

Zaloguj się, aby dodać komentarz.