Faktura a zmiana miejsca zamieszkania / zameldowaia. Stary adres. Stary telefon. Jak poprawić?
Zmieniłam miejsce zamieszkania / zameldowania.
Wraz ze zmianą miejsca zamieszkania / zameldowania zmienił się:
- mój adres
- mój numer telefonu.
Obie te dane sprzedawca wpisał do faktury. Obie te dane znajdują się na fakturze i na koncie sklepu dotyczącym zamówienia.
Problem w tym, że dane te stały się już nieaktualne - mam nowy adres i nowy numer telefonu.
Co teraz - jako kupująca - mogę zrobić, żeby sklep zmodyfikował zarówno mój adres, jak i numer telefonu - zarówno na fakturze, jak w danych dotyczącym zamówienia?
Do kiedy - jako kupująca - mogę zgłosić taką prosbę?
Zakup zrobiłam w 2019 roku.
Czy sklep może odmówić z uwagi na to, że od czasu zakupu minęły już cztery lata?
-
Oficjalny komentarz
Dzień dobry,
jeśli zakupu dokonała Pani w 2019 i po zakupie została wystawiona faktura z danymi, które na moment jej wystawienia były aktualne, obecnie nie ma potrzeby korygowania tych danych.
Jeśli jest konieczność korekty danej faktury, możemy przesłać do kontrahenta notę korygującą.
https://pomoc.infakt.pl/hc/pl/articles/115001774130-Nota-koryguj%C4%85ca
Nie ma określonego terminu na wystawienie noty korygującej do faktury.
W razie dodatkowych pytań zachęcam do ponownego kontaktu.
PozdrawiamCzynności dotyczące komentarzy
Zaloguj się, aby dodać komentarz.
Komentarze
Komentarze: 1