Składka ZUS, brak przycisku "oznacz jako opłacona"

Komentarze

Komentarze: 6

  • Dzień dobry,

    Pana zgłoszenie zostało przekazane z naszego supportu do działu technicznego do weryfikacji. Prawdopodobnie przyczyną braku automatycznego oznaczenia zapłaty jest tytuł przelewu, którego automaty nie rozpoznaje jako płatności za ZUS. Jesteśmy w trakcie weryfikowanie tego dokładnie i koleżanka z supportu będzie się z Panem kontaktowała zwrotnie w tej sprawie.

    Pozdrawiam 

    2
    Czynności dotyczące komentarzy Łącze bezpośrednie
  • Avatar
    user.defined

    Podobno poprawka została wprowadzona, ale problem nadal występuje i nowa składka nie została oznaczona jako zapłacona.

    zendesk:
    https://pomoc.infakt.pl/hc/pl/requests/943125
    https://pomoc.infakt.pl/hc/pl/requests/960923

    0
    Czynności dotyczące komentarzy Łącze bezpośrednie
  • Avatar
    Anna Juszczyk || Specjalista ds. Księgowości

    Dzień dobry,

    zapraszamy do połączenia rachunku bankowego z aplikacją co umożliwi wygodne inicjowanie płatności jak i automatyczne oznaczanie m.in. ZUS na podstawie wykonanego przelewu. Integracji można dokonać wybierając pośród 12 dostępnych banków. Aktualnie potwierdzenia przelewu z Nest Banku nie powodują oznaczenia płatności za ZUS - prosimy o korzystanie z udostępnionych przez nas rozwiązań.

    pozdrawiam 

    -1
    Czynności dotyczące komentarzy Łącze bezpośrednie
  • Avatar
    user.defined

    @...

    zapraszamy do połączenia rachunku bankowego z aplikacją co umożliwi wygodne inicjowanie płatności jak i automatyczne oznaczanie m.in. ZUS na podstawie wykonanego przelewu. Integracji można dokonać wybierając pośród 12 dostępnych banków.

    To wspaniale, że można wybrać spośród 12 banków, jednak nie ma wśród nich Nest Banku.

    Aktualnie potwierdzenia przelewu z Nest Banku nie powodują oznaczenia płatności za ZUS.

    Przecież właśnie tego problemu dotyczy ten post.

    - prosimy o korzystanie z udostępnionych przez nas rozwiązań.

    Jakich rozwiązań?

     

    Pozdrawiam

    0
    Czynności dotyczące komentarzy Łącze bezpośrednie
  • Avatar
    Anna Juszczyk || Specjalista ds. Księgowości

    Panie Konradzie,

    oprócz integracji z 12 dostępnymi bankami, zapraszamy również do skorzystania z możliwości dokonywania opłat za podatki z inFaktem.

    pozdrawiamy 

    0
    Czynności dotyczące komentarzy Łącze bezpośrednie
  • Avatar
    user.defined

    Dziękuję, ale w ten sposób nie można opłacać z konta VAT. Dlatego właśnie wolę wykonać ręczny przelew. Liczę, że problem zostanie rozwiązany i składki będą się oznaczały automatycznie, lub zostanie przywrócony przycisk "Oznacz jako opłacona".

    Pozdrawiam

    0
    Czynności dotyczące komentarzy Łącze bezpośrednie

Zaloguj się, aby dodać komentarz.