Rozliczanie kosztów przez API banku
Cześć,
O ile faktrury przychodowe są śledzone przez integracje z bankami tak faktury kosztowe niemal automatycznie są oznaczane jako zapłacone co przy większej ilości dokumentów robi człowiekowi bigos w głowie na dodatek nie da się ( a przynajmniej nie wiem jak ) cofnąć automatyczne oznaczenie opłacone na nie opłacone,
Było by super gdyby integracja z Bankami wyszukała wychodzących płatności i oznaczała jako zapłacone tylko te opłacone dokumenty, a jeśli nie znajdzie takich transakcji to aplikacja powinna pozostawić dokument jako nie opłacony
JK
-
Dzień dobry,
to może być kwestia ustawień aplikacji, a nie połączenia z bankowością.
Po wejściu w ustawienia -> faktury -> ogólne mamy dział Ustawienia kosztowe i tu możemy ustawić "Domyślny status wprowadzonych kosztów" jako zapłacony lub niezapłacony.
Niech Pan sprawdzi u siebie, jaki ma Pan ustawienia, możliwe, że ma pan właśnie domyślnie zapłacone koszty. W razie dodatkowych pytań lub wątpliwości zapraszam do kontaktu z nami na info@infakt.pl
Pozdrawiam serdecznie
Zaloguj się, aby dodać komentarz.
Komentarze
Komentarze: 1