Jakie ewidencje dodatkowe przy KPiR?
Udzielono odpowiedziCzy poza KPiR trzeba prowadzić jakieś ewidencje dodatkowe? Czy należy prowadzić spis środków trwałych?
-
Witam,
rozporządzenie w sprawie prowadzenia podatkowej księgi przychodów i rozchodów wskazuje, że obok KPiR należy prowadzić dwie podstawowe ewidencje:
1) ewidencję środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych zgodnie z art. 22n ust. 2-6 ustawy o podatku dochodowym
2) ewidencję wyposażenia.
W przypadku zatrudniania pracowników należy założyć indywidualne (imienne) karty przychodów pracowników, zwane "kartami przychodów". Przy działalności kantorowej prowadzi się "ewidencją kupna i sprzedaży wartości dewizowych", a przy działalności lombardowej "ewidencję pożyczek i zastawionych rzeczy".
Zaloguj się, aby dodać komentarz.
Komentarze
Komentarze: 1