Od stycznia 2018 roku nastąpiła zmiana w opłacaniu składek ZUS przez przedsiębiorców. Dotychczasowe cztery numery rachunków bankowych zostały zmienione na jeden. Dla każdego płatnika został przyporządkowany indywidualny numer konta, na który będzie dokonywał wpłat.
Informację o indywidualnym numerze rachunku składkowego przedsiębiorca powinien otrzymać listem poleconym, który będzie zawierał informacje na temat nr konta, na który będzie dokonywać wpłat składek ZUS.
W sytuacji, gdy przedsiębiorca nie otrzyma listu z ZUS z informacją o numerze rachunku składkowego, powinien wtedy niezwłocznie skontaktować się z ZUS. Sprawdzenia nr można też dokonać na stronie ZUS (klik).
Więcej informacji na temat indywidualnego rachunku składkowego można przeczytać na naszym blogu (klik).
W aplikacji inFakt indywidualny numer rachunku składkowego mogą wprowadzić użytkownicy Programu do Księgowości oraz klienci usługi inFakt Księgowi.
Opcja dostępna po zalogowaniu i przejściu do zakładki Księgowość -> Składki ZUS lub z poziomu zakładki Ustawienia -> ZUS.
Komentarze
Komentarze: 0
Zaloguj się, aby dodać komentarz.