Aplikacja InFakt
To kompleksowe narzędzie, które umożliwia fakturowanie, przesyłanie księgowemu dokumentów kosztowych, dokonywanie płatności oraz korzystanie z wielu funkcji wspierających prowadzenie firmy w jednym miejscu. Dzięki inFakt możesz łatwo zarządzać swoimi finansami, analizować przychody i koszty, a także korzystać z dodatkowych narzędzi, które uproszczą codzienne obowiązki przedsiębiorcy.
Ekran startowy
Na ekranie startowym wyróżniliśmy 4 kluczowe sekcje, które ułatwiają zarządzanie księgowością:
- Kontakt inFakt lub Twój księgowy – szybki dostęp do wsparcia.
- Stan konta – bieżący podgląd środków na koncie, jeśli zdecydowaliśmy się na połączenie rachunku bankowego: https://pomoc.infakt.pl/hc/pl/articles/7832715162386-Jak-po%C5%82%C4%85czy%C4%87-rachunek
- Podatki i ZUS – podgląd do bieżących zobowiązań i możliwość ich opłacenia jednym kliknięciem.
- Lista przychodów – przegląd ostatnio wystawionych faktur.
Przychody
Zakładka przychody zawiera cztery główne sekcje:
- Lista przychodów, na której gromadzone są wszystkie dokumenty przychodowe, umożliwiająca ich wystawianie, filtrowanie, przegląd
- Statystyki
- Produkty, gdzie możesz zarządzać produktami i usługami oferowanymi przez Twoją firmę
- Klienci, gdzie przechowywane są informacje o Twoich klientach oraz dane kontaktowe
Więcej informacji na temat sekcji Przychody w aplikacji znajdziesz pod tym linkiem:https://pomoc.infakt.pl/hc/pl/categories/200092413-Przychody-w-inFakt
Możesz korzystać z API i połączenia z KSeF. Więcej na ten temat znajdziesz pod linkiem https://pomoc.infakt.pl/hc/pl/categories/24575052645522-Integracje-z-innymi-systemami
Koszty
Zakładka Koszty zawiera dwie głównych sekcji:
- Lista kosztów, na której znajdziesz wszystkie dokumenty kosztowe, umożliwiająca łatwe przeglądanie i zarządzanie wydatkami. Widzisz podział na koszty już zaksięgowane, robocze czekające na zaksięgowanie, niezapłacone oraz odrzucone przez księgowego.
- Przesłane pliki, tu znajdują się wszystkie załączone w aplikacji skany dokumentów
Księgowość
Zakładka Księgowość zawiera sześć głównych sekcji
- Przegląd, w którym na bieżąco widzisz zestawienie zobowiązań podatkowych oraz ich status
- Podatek VAT, gdzie sprawdzisz wysokość podatku VAT i zlecisz płatność do urzędu
- Podatek CIT, gdzie sprawdzisz wysokość podatku dochodowego i zlecisz płatność do urzędu
- Podatki za pracowników, z której dokonasz opłat z tytułu PIT-4 i PIT-8
- Składki ZUS, gdzie sprawdzisz wysokość składek i zlecisz płatność do ZUS
- Finansowanie
Dodatkowe opcje aplikacji
🔍 Szukaj - wyszukiwarka przychodów, kosztów, produktów, klientów oraz możliwość generowania ewidencji obrotu.
📎 Pliki - szybkie przesyłanie plików kosztowych
📊 Statystyki - przejrzysty przegląd Twoich wyników finansowych
📂 Dokumenty - miejsce do przechowywania potwierdzeń przelewów, UPO, dokumentów pracowników, umów
⚙️ Ustawienia – spersonalizuj swoje konto i usługi:
- Twoje konto: dane firmy, współpracownicy, powiadomienia, plany, historia aktywności
- Faktury: numeracja faktur, szablony, integracja z KSeF
- Księgowość: VAT, podatek dochodowy, ZUS, zawieszenie działalności.
- Dodatki: szybkie płatności, ochrona płynności finansowej, połączenie z bankiem, windykacja.
- Techniczne: API, webhooki, import/eksport danych.
❓ Pomoc - łatwy dostęp do naszej bazy wiedzy
Pomoc/ wsparcie
W przypadku jakichkolwiek pytań lub problemów z korzystaniem z aplikacji inFakt:
- Zadzwoń pod numer: 22 307 19 18.
- Napisz na adres: info@infakt.pl
- Aktywuj czat w aplikacji
- Odwiedź nasze Centrum Pomocy: https://pomoc.infakt.pl/hc/pl.
Komentarze
Komentarze: 0
Zaloguj się, aby dodać komentarz.