Moja obecna księgowość nie rozliczyła wszystkich faktur. Czy Księgowy inFaktu może pomóc w ich rozliczeniu?
Tak, możemy pomóc w rozliczeniu zaległych okresów. Szczegóły i wycena ustalana jest indywidualnie.
Nasze biuro księgowe korzysta z innego systemu – czy pomożecie nam w przeniesieniu danych?
Niestety nie ma możliwości importu bazy danych z innego programu do naszej aplikacji. Po nawiązaniu współpracy wymagamy dostarczenia dokumentów w ciągu 30 dni od podpisania umowy.
Czy oferujecie usługę wirtualnego biura?
Nie posiadamy w ofercie usługi wirtualnego biura.
Czy księgowy zajmuje się sporządzaniem uchwał i zgłaszaniem zmian w KRS?
Sporządzanie uchwał zależy od indywidualnej decyzji księgowego – prosimy o kontakt w tej sprawie.
Aktualizacja wpisów do KRS jest realizowana w ramach usługi dodatkowej i podlega indywidualnej wycenie.
Chcę zmienić składowe planu – co robić?
W sprawie zmiany składowych planu prosimy o kontakt z księgowym.
Ile kosztuje sporządzenie rocznego sprawozdania?
Koszt sprawozdania jest uzależniony od średniej ceny abonamentu za raportowany okres.
Gdzie znajdę cennik usług dodatkowych?
Nie posiadamy stałego cennika usług dodatkowych – każda usługa jest wyceniana indywidualnie przez Księgowego.
Potrzebuję faktury proforma - co robić?
Zachęcamy do dokonywania płatności przez aplikację i uruchomienia autopłatności za abonament. Jeśli potrzebujesz faktury proforma, skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta.
Wprowadziłem/am faktury, a dane w księgowości nie uległy zmianie. Widzę same 0,00 zł.
Składki ZUS, podatek VAT i dochodowy będą widoczne po zaksięgowaniu miesiąca. Zostaniesz poinformowany o tym mailowo.
Czy mogę otrzymywać co miesiąc listę płatności, do których brakuje faktur?
Tak, jeśli do danej płatności będzie brakować dokumentu, księgowy zwróci się do Ciebie w tej sprawie.
Jak dodać dostęp do aplikacji wspólnikom/ pracownikom?
Udostępniamy opcję zapraszania współpracowników. Instrukcję znajdziesz tutaj.
Czy w aplikacji istnieje możliwość zarządzania magazynem?
InFakt nie posiada modułu magazynowego natomiast umożliwiamy dostęp do takiego dodatku za pośrednictwem naszego partnera, poniżej link do większej ilości informacji oraz dokumentacji technicznej:
- https://baselinker.com/pl-PL/funkcje/manager-produktow/
- https://baselinker.com/pl-PL/integracje/infakt/
Wypowiedziałem/am umowę. Kiedy otrzymam dokumenty?
Po zakończeniu współpracy księgowy przekazuje Ci pełną dokumentację do 28. dnia miesiąca, w którym upływa okres wypowiedzenia.
Komentarze
Komentarze: 0
Zaloguj się, aby dodać komentarz.