Tak - wybierz, jeżeli za poprzedni miesiąc przed uruchomieniem księgowości w inFakcie miałeś do przeniesienia kwotę VAT z pliku JPK_V7 przygotowanego przez poprzednie biuro rachunkowe.
Dla przykładu: jeżeli od maja rozpoczynasz prowadzenie księgowości w naszym programie, przepisz kwotę nadwyżki VAT z deklaracji za kwiecień. Kwotę przepisz z pliku JPK_V7 z części deklaracyjnej znajdującej się w pozycji - "kwota do przeniesienia na następny okres rozliczeniowy."
Nie - wybierz jeżeli za poprzedni miesiąc miałeś VAT do zapłaty.
Informacje o metodzie rozliczania VAT odnajdziesz na deklaracji VAT-R złożonej w Urzędzie Skarbowym.
Tak - wybierz, jeżeli w deklaracji masz wybraną opcję "1" (podatnik wybiera metodę kasową).
Nie - wybierz, jeżeli w deklaracji wybrałeś opcję "3" (podatnik rezygnuje z metody kasowej). Tym samym Urząd Skarbowy zarejestruje Cię do memoriałowej metody rozliczania VAT.
Prowadzę sprzedaż opodatkowaną - wybierz, jeżeli w swojej działalności gospodarczej wystawiasz wyłącznie faktury opodatkowane dla polskich przedsiębiorców.
Prowadzę sprzedaż mieszaną - wybierz, jeżeli wystawiasz faktury opodatkowane i zwolnione z VAT (ze względów na przedmiot wykonywanej działalności) dla polskich przedsiębiorców.
Uwaga! Jeżeli wystawiasz tylko faktury opodatkowane dla polskich przedsiębiorców, a dodatkowo posiadasz zlecenia z zagranicznymi firmami, gdzie wystawiasz faktury ze stawką 0% albo np. to nadal powinieneś wybrać opcję - "Prowadzę sprzedaż opodatkowaną".
Podany w tym miejscu adres email zostanie dołączony do każdej wysyłki JPK_V7. Po podaniu adresu email możliwe będzie otrzymywanie korespondencji z urzędu skarbowego; korespondencji dotyczącej przesyłanych plików JPK_V7.
Masz pytania? Zapraszamy do kontaktu z naszymi ekspertami pod numerem telefonu 22 307 19 18
Komentarze
Komentarze: 0
Zaloguj się, aby dodać komentarz.