Aby założyć konto, a tym samym zadeklarować chęć korzystania z usług inFaktu (Program do samodzielnej Księgowości lub Biura Rachunkowego) należy na stronie www.infakt.pl wybrać odpowiednią opcję.
Konto można utworzyć na 2 sposoby:
1. Rozwinąć zakładkę "Oferta" i wybrać to czego potrzebujemy:
Przykładowo jeżeli ma być to program do samodzielnego prowadzenia księgowości dla działalności gospodarczej to należy wybrać Oferta -> Jednoosobowe działalności -> Aplikacja -> Przetestuj za darmo przez 30 dni.
Jeżeli ma być to usługa Ogólnopolskiego Biura Rachunkowego (z przypisanym księgowym) dla działalności gospodarczej to należy wybrać Oferta -> Jednoosobowe działalności -> Aplikacja + Księgowy -> uzupełnić formularz (utworzyć konto) "Zamów rozmowę z Księgowym inFaktu".
2. Wybrać opcję "Przejdź do konta" i następnie opcję "Zarejestruj się":
W każdym przypadku należy podać swój adres mailowy oraz zdefiniować hasło. W przypadku uzupełniania formularza dot. zamówienia rozmowy z Księgowym należy również podać imię, nazwisko oraz numer telefonu. Hasło musi zawierać 8 znaków lub więcej, małe i wielkie litery oraz przynajmniej jedną cyfrę.
Następnie należy przeczytać i zaakceptować regulamin oraz politykę prywatności serwisu internetowego inFakt.pl i na zakończenie potwierdzić rejestrację poprzez opcję "Załóż testowe konto" lub "Chcę zamówić rozmowę" (w zależności od wybranej opcji utworzenia konta):
Kolejnym krokiem jest odebranie maila wysłanego z inFaktu i "Potwierdzenie adresu e-mail" przez klikniecie w zielony przycisk.
Komentarze
Komentarze: 0
Zaloguj się, aby dodać komentarz.