Zakładając konto w serwisie inFakt może pojawić się komunikat "Adres e-mail jest niepoprawny lub został już wykorzystany":
Oznacza to, że wcześniej zostało już założone konto na dany adres e-mail.
Jeżeli pamiętasz hasło przejdź do panelu logowania, wpisz poprawne dane (loginem użytkownika jest adres e-mail) i wybierz opcję "Zaloguj się".
W przeciwnym wypadku przejdź do panelu logowania i wybrać "Zresetuj hasło":
Po wybraniu opcji "Zresetuj hasło" wpisz adres mailowy, na który jest utworzone konto. Na wskazany adres (jeżeli istnieje w naszym systemie) zostanie wysłany e-mail z opcją zmiany hasła:
Jeżeli nie przypominasz sobie, abyś zakładał konto w serwisie inFakt prosimy o kontakt z Działem Obsługi Przedsiębiorcy i Księgowego: https://www.infakt.pl/kontakt
Komentarze
Komentarze: 0
Zaloguj się, aby dodać komentarz.