Jeżeli przy rejestracji pojawi się komunikat "NIP który chcesz użyć jest już wykorzystywany na innym koncie", to znaczy, że NIP został już kiedyś wprowadzony na konto założone w naszym serwisie.
Jeśli pamiętasz dane do logowania do starego konta, zaloguj się i usuń numer NIP ze starego konta lub rozpocznij prowadzenie księgowości na tym koncie, na którym podany jest już numer NIP.
Jeśli nie pamiętasz danych do logowania do starego konta, skontaktuj się z nami. Po podaniu numeru NIP, specjalista będzie mógł zweryfikować, do którego konta jest on przypisany, a następnie poinformujemy Cię o dalszych krokach.
Komentarze
Komentarze: 2
co zrobić jeśli usunąłem konto testowe, ale nie mogę założyć nowego z numerem NIP?
Dzień dobry,
Panie Ivanie, proszę o kontakt z naszym wsparciem telefonicznie, mailowo lub poprzez czat. Pomożemy w uzupełnieniu NIP na koncie.
Pozdrawiam
Zaloguj się, aby dodać komentarz.