Na jeden adres mailowy może być założone tylko jedno konto. Natomiast w ramach konta można utworzyć dodatkowe profile.
Dodatkowy profil można utworzyć w celu np. utworzenia konta dla innej działalności i wtedy logowanie odbywa się na ten sam adres mailowy i po zalogowaniu jest możliwość przełączenia na inny profil.
Aby utworzyć nowy profil należy zalogować się do aplikacji inFakt i przejść w Ustawienia -> Konto inFakt -> Twoje profile -> Utwórz nowy profil:
Po wybraniu opcji "Utwórz nowy profil" pojawi się poniższy widok:
W polu "Nazwa aktywnego profilu" należy wpisać nazwę profilu, z którego aktualnie korzystaliśmy. Wprowadzona nazwa powinna pomóc nam odróżnić aktualny profil od nowego, który jest tworzony.
W polu "Nazwa nowego profilu" należy wpisać nazwę profilu, który tworzymy, czyli wpisać taką nazwę, która pomoże nam odróżnić nowy profil od poprzedniego profilu.
Następnie należy zaakceptować politykę prywatności i zgodę na otrzymywanie informacji handlowych (dobrowolne).
Po utworzeniu profilu możliwość przełączenia między profilami znajduje się:
1. Ustawienia -> Konto inFakt -> Twoje profile:
2. Pasek adresu -> "Przełącz na inny profil":
Komentarze
Komentarze: 0
Zaloguj się, aby dodać komentarz.