W czym możemy pomóc?
Nie pamiętam hasła
W celu zresetowania hasła do konta, należy przejść do strony logowania https://konto.infakt.pl/zaloguj, gdzie należy skorzystać z opcji "Przypomnij hasło".
W następnym kroku należy podać adres email, na który zostało utworzone konto w naszym programie lub nazwę użytkownika i kliknąć w przycisk "Zresetuj hasło".
Jeżeli adres email znajduje się w naszej bazie, to otrzymasz wiadomość z instrukcją ustawienia nowego hasła. Potwierdź chęć zmiany hasła klikając w zielony przycisk "Zmień swoje hasło".
W kolejnym etapie podaj swoje nowe hasło, które w ramach bezpieczeństwa Twoich danych musi składać się z conajmniej 8 znaków (małej i dużej litery oraz cyfry). Nowe hasło powtórz i kliknij w przycisk "Zmień moje hasło". Po zmianie hasła zostaniesz automatycznie przekierowany do strony logowania.
Zmiana adresu email
Jeżeli nie pamiętasz adresu email, który służył do logowania się w naszym programie, to konieczne będzie wykonanie przelewu weryfikacyjnego w wysokości 1 złotych. Przelew musi być wykonany z konta bankowego założonego na takie same dane, jak dane znajdujące się na koncie w naszym programie. Wykonanie przelewu ma na celu potwierdzenia danych.
Dane do przelewu:
Nazwa odbiorcy: inFakt Sp. z o.o.
Adres odbiorcy: ul. Szlak 49, 31-153 Kraków
Tytuł przelewu: numer ID lub NIP firmy
Numer rachunku: 04 2490 0005 0000 4600 4712 3730
Przelewowi powinno towarzyszyć zgłoszenie prośby o zmianę adresu email, wykonane przez formularz kontaktowy. W zgłoszeniu zamieść informację na jaki adres mamy dokonać zmiany i kiedy wysłany został przelew. W momencie otrzymania przelewu i zlecenia zmienimy adres email oraz potwierdzimy wykonanie tych zmian. Przelew zostanie zwrócony do 7 dni.
Logowanie dla Klientów banku Santander
Jeżeli posiadasz zintegrowane konto z Santander Bank pamiętaj, że logowanie do naszego programu możliwe jest tylko przez bankowość elektroniczną.
W tym celu zaloguj się do swojego banku i przejdź do kategorii "eKsięgowość".
Jeżeli używasz aplikacji mobilnej należy skorzystać z opcji "Logowanie dla Klientów Santander"
W celu ustawienia hasła do konta skorzystaj z tej instrukcji Jak ustawić bezpieczne hasło dla aplikacji mobilnej?
Masz pytania? Zapraszamy do kontaktu z naszymi ekspertami pod numerem telefonu 22 307 19 18
Komentarze
Komentarze: 0
Zaloguj się, aby dodać komentarz.