Zmiany adresu e-mail / loginu / nazwy użytkownika można dokonać na dwa sposoby.
Jeśli mamy dostęp do aplikacji (na stronie www) wystarczy w zakładce Ustawienia wybrać Konto inFakt -> Dane dostępowe -> edytuj. Nie ma możliwości dokonania zmiany na adres e-mail, który znajduje się już na innym koncie w naszym serwisie.
Po wpisaniu nowego adresu email użytkownik dostaje informację w zielonej ramce, że “Na adres < NOWY ADRES EMAIL > wysłaliśmy link aktywacyjny. Sprawdź podany e-mail i skorzystaj z linka, aby zmienić dane autoryzacyjne.”
W aplikacji nadal ma widoczny stary adres!
Na starego maila użytkownik dostaje informacje o próbie zmiany adresu email.
Na nowego maila użytkownik dostaje maila z linkiem do potwierdzenia.
Do czasu potwierdzenia nowego adresu email - nie może z niego korzystać! (nie może się na niego logować).
Do czasu potwierdzenia nowego adresu email - w sekcji ustawienia > konto infakt > Dane dostępowe użytkownik ma cały czas widoczną wspomnianą ramkę informującą o oczekiwaniu na potwierdzenie adresu email.
Po potwierdzeniu nowego adresu email - znika ramka, a cala aplikacja opiera się już o nowy adres.
W sytuacji, gdy użytkownik nie pamięta swoich danych do logowania (adresu e-mail lub nazwy użytkownika) możliwa jest zmiana tych danych poprzez kontakt z nami https://www.infakt.pl/kontakt/.
Komentarze
Komentarze: 0
Zaloguj się, aby dodać komentarz.