Krajowy System e-Faktur (KSeF) możesz szybko zintegrować z inFaktem za pomocą 2 sposobów:
✅ podpisanie specjalnego pliku Profilem Zaufanym
✅ wygenerowanie tokenu z Krajowego Systemu e-Faktur
Dzięki takiej integracji możesz w łatwy sposób wystawiać e-Faktury w inFakcie, otrzymywać powiadomienia o nowych dokumentach wystawionych dla Ciebie w KSeF, a także nadawać innym uprawnienia i role bezpośrednio z inFaktu.
Sprawdź, jakie to proste.
Rekomendujemy integrację przy pomocy tokenu.
W celu integracji należy wybrać Ustawienia → Faktury → Integracja z KSeF → Skorzystaj z tokenu ze strony ksef.mf.gov.pl → Rozpocznij integrację.
Następnie przygotowujemy numer NIP i otwieramy w nowej zakładce stronę https://ksef.mf.gov.pl/web/login.
Dokonujemy uwierzytelnienia. W Krajowym Systemie e-Faktur można go dokonać poprzez:
- kwalifikowany podpis elektroniczny
- kwalifikowaną pieczęć elektroniczną
- podpis zaufany
- ciąg znaków alfanumerycznych wygenerowany przez KSeF (token).
Prawidłowe uwierzytelnienie przeniesie nas do Krajowego Systemu e-Faktur, gdzie z lewego Menu należy wybrać Tokeny → Generuj token.
Wpisujemy nazwę własną tokena oraz wskazujemy rolę do jakiej jest przypisany token (uprawnienia jakie damy aplikacji w systemie KSeF) czyli dostęp do faktur i wystawianie faktur.
Następnie wybieramy Generuj.
Wygenerowany token kopiujemy i wklejamy do pola przeznaczonego w Aplikacji, następnie zatwierdzamy integrację poprzez Zapisz token i zakończ integrację.
Na koniec procesu integracji otrzymamy wiadomość mailową a w ustawieniach połączenie będzie widniało jako aktywne.
Komentarze
Komentarze: 0
Zaloguj się, aby dodać komentarz.