Zarządzanie swoim kontem
- Czy można zmienić login lub e-mail, na który założone jest konto?
- Czy można zmienić hasło do logowania?
- Nie pamiętam hasła do logowania. Co zrobić?
- Weryfikacja dwuetapowa SMS (2FA, MFA)
- Zmiana adresu e-mail / usunięcie konta przez pracownika inFakt
- Zaproszenie współpracownika do konta inFakt
- W jaki sposób usunąć prawo dostępu naszego współpracownika do konta w aplikacji?
- Wylogowanie z aplikacji po 10 lub 30 minutach bezczynności
- Edycja danych firmy i kont bankowych potwierdzona hasłem
- Czy mogę założyć drugie konto na ten sam adres mailowy?
- Czy mogę dokonać cesji swojego konta na innego użytkownika?
- Logowanie na wielu urządzeniach
- Jak sprawdzić historię logowania?
- Zmiana konta ze sprzedaży zwolnionej na opodatkowaną (lub na odwrót)
- Aplikacja nie działa prawidłowo. Co mogę zrobić?