Staramy się, aby nasza aplikacja działała prawidłowo na jak największej liczbie komputerów oraz systemów operacyjnych. Niektóre problemy z działaniem aplikacji mogą wynikać z indywidualnych ustawień Twojego komputera. Przed dokonaniem zgłoszenia dotyczącego nieprawidłowego działania aplikacji proponujemy abyś spróbował/-a:
- wyłączyć rozszerzenia do przeglądarki internetowej,
- skorzystać z alternatywnej przeglądarki internetowej,
- wyczyścić tzw. ciasteczka (pliki cookie) oraz pamięć podręczną przeglądarki (cache),
- zalogować się w trybie prywatnym przeglądarki (incognito).
Jeśli problem nadal występuje, zgłoś go do nas. Przygotuj jak najpełniejsze opis problemu:
- prześlij zrzuty ekranu z komunikatem o błędzie (jeśli się wyświetla),
- podaj wersję systemu operacyjnego oraz wersję używanej przeglądarki internetowej,
- prześlij plik HAR oraz dziennik konsoli (instrukcję pobierania plików znajdziesz tu https://pomoc.infakt.pl/hc/pl/articles/17056189193362-Wsparcie-techniczne ).
Komentarze
Komentarze: 0
Zaloguj się, aby dodać komentarz.