Koszty w inFakt
Dokumenty kosztowe
Rozczytywanie faktur kosztowych
Wyposażenie
Środki trwałe
- Jak zaksięgować fakturę za zakup środka trwałego od kontrahenta z UE?
- Jak dodać środek trwały w budowie, aby prawidłowo odliczać VAT?
- Kiedy można wprowadzić środek trwały do majątku firmy?
- W jaki sposób dodać nowy zakup środka trwałego?
- W jaki sposób dodać środek trwały, który aktualnie posiadam?
- W jaki sposób dodać nowy zakup wartości niematerialnej i prawnej?
Sprzedawcy
Pojazdy
- Jak zaksięgować bilet parkingowy lub opłatę za autostradę?
- Co zrobić, gdy pojawia się błąd podczas zapisywania pojazdu?
- Jak wprowadzić samochód do aplikacji inFakt?
- Jak odliczyć 100% VAT od samochodu osobowego w firmie? Sprawdź warunki i formalności
- Pojazd ciężarowy w firmie – kiedy przysługuje 100% odliczenia VAT?
- Samochód prywatny w firmie – ile kosztów i VAT można rozliczyć?
Koszty zagraniczne
Pozostałe koszty
- Czy warto wystąpić o indywidualną interpretację podatkową?
- Jak sprawdzić krok po kroku, czy wydatek można zaliczyć do kosztów?
- Co to są koszty uzyskania przychodu (KUP)?
- Biała lista VAT i mechanizm podzielonej płatności a wyłączenie wydatku z kosztów
- Koszty wynagrodzeń i składek ZUS osoby współpracującej
- Koszty wynagrodzeń zatrudnionych pracowników
Kasa fiskalna
- Jak rozliczyć zakup kasy fiskalnej w aplikacji inFakt?
- Kiedy należy zainstalować kasę fiskalną?
- Jak obliczyć limit zwolnienia z kasy fiskalnej?
- Jak wprowadzić ulgę na zakup kasy fiskalnej w aplikacji?
- Ile można odliczyć z tytułu ulgi na zakup kasy fiskalnej?
- Jakich formalności należy dopełnić aby rozliczyć ulgę na zakup kasy fiskalnej?
Pytania techniczne
- Jak wprowadzić fakturę w różnych kolumnach KPiR jednym zapisem?
- Jak zaksięgować zapomnianą fakturę kosztową?
- W jaki sposób skorygować pomyłkę w oznaczeniu transakcji kosztowej?
- W jaki sposób wyłączyć oznaczenia transakcji kosztowych na fakturze lub wybrać konkretne oznaczenie?
- W jaki sposób dodać oznaczenie transakcji faktury kosztowej?
- Jak mogę zaznaczyć, aby faktura kosztowa nie była uwzględniana w podatku dochodowym?